I väntan på vadå?

Idag är en såndär transportsträcka. Inget direkt som händer, i eftermiddag är det salsaaerobic, det är iofs kul. Jag har pratat med lägenhetsmänniskan och hon kan inte lova nånting, bara att hålla koll och ringa henne om jag hittar nåt. Ringde kvartersvärden för att kolla läget och han hade inte heller nåt att säga direkt. Ingenting att sticka heller. Luften gick änna ur mig lite efter Laminarian, den blev så himla fin att jag inte riktigt känner att jag kan matcha den.
Ska börja packa ihop mina grejer. Igår vek jag tvätten som torkat, känns lite konstigt att lägga sina kläder i IKEA-kassar och inte in i garderoben. Men när jag vikt all tvätt ska jag sätta igång med bokhyllan. Och linneskåpet. Tänkte lägga alla A's grejer därinne, det är ju hans skåp.
Vår gamla inneboende ringde idag också, han får ju fortfarande post hem ibland. Som sagt, idag är en transportsträcka tills nästa dag... Skönt att ha en dag som (hittills) är utan missöden och motgångar :)
Granninnan kom och gjorde mig sällskap till lunch, det är alltid jättemysigt! Ingenting blir ju sämre av att hon var så rar och tog med rulltårta heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0