Ny koreografi

Idag var det dags för ny koreografi på salsaaerobicen. Åh, den var så rolig! Jättekrångligt, men sista gångerna satte jag det tror jag. Jag går på det vaaarje gång. Jag känner inte för att gå till gymmet, jag är trött, grinig, alltid lite hungrig och det är såå trååkigt. Så kommer jag dit, hejar på dom jag känner igen, sitter utanför salen och tittar på maskingymmarna, och så kommer man in, och så förvandlas man till en ny människa! Lite svettigare, men pigg, varm, glad och allmänt uppåt. Så ABBA på stereon på väg hem på full volym, och dagen är räddad :) Köpte rostade solrosfrön på väg hem från jobbet förut. 50 gram solrosfrön är över 300 kcal, dvs en halv middag, nästan en halv Big Tasty (den stora mcdburgaren). 51% fett! Tur att man inte går på solrosfrödiet, då hade man fått äta tre nävar om dan :) Men det funkade efter träning, salt och nåt att stoppa i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0