Nytt mantra

Mitt nya mantra ska bli: Du är stark, du är fräck!
Säg det några gånger högt och du blir stark och fräck. Idag har jag baxat runt dubbelsängen och skruvat isär stommen och fixat och grejat.Sovrummet är klart så när som på lite småplock som ska tas när jag kommer åt klädkassarna igen. Nu är det vardagsrummet och så alla pyttesmå grejer som ligger överallt. Till exempel. I vilken låda lägger man lack som man lackar julklappar med? I vilken låda lägger man mobilsmyckena? Jag är banne mig både stark och fräck! Det kan vara grymt bra för självkänslan att få klara sig själv ibland :)
Nu ska jag såsa och kolla på Ice Road Truckers en stund innan jag lägger mig och läser. Undra hur hård en resårbotten är direkt på golvet....

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Du är stark och fräck! Vasåsäkerpådé!

2009-01-29 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0