Omstart

Var på supermysig nyårsmiddag igår hos granninnan. Alla som kom hade ansvar för varsin rätt, jag hade varmrätt på min lott, det var ju tänkt att vi skulle vara här hemma hos mig från början, men platsbrist infann sig när vi plötsligt blev åtta personer :)
Till förrätt bjöds smördegsknyten med grönmögelost, oliver och miniplommontomater. Mums!
Jag bjöd (med god hjälp av broren också) på hel laxsida marinerad i massa gott, pressad potatis och sås. Till efterrätt hade granninnan gjort rabarberpajer med vaniljfluff. Sååå gott!
Hockeyturnering och Trivialmatch, raketskådning på utkiksplatsen och nyårsnatten var komplett!

"Är det skönt med en reset? =)" frågade nån mig när jag önskade honom gott nytt år.  Det är lite så det känns. Även om det inte är någon varken rolig eller önskad omstart så är det ändå en omstart som kommer bli något bra till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0