Jag stickar igen!

Kors i taket! Jag trodde aldrig suget skulle komma tillbaka! Men nu har jag satt igång, och nästan en och en halv Tuula-socka är klara! Lilla gudbarnet ska inte behöva frysa till vintern tänkte jag, och då borde han ha vuxit i dom. De ser hysteriskt roliga ut, men jag tror de sitter riktigt bra när de väl kommer på!

Har hunnit med gymmet idag också, och idag har jag nått det smått fantastiska resultatet 2'325 kilo i bänkpress! Säger egentligen inte så mycket, men jag för faktiskt träningsdagbok. Så jag räknar ut de totala kilona varje pass, och så räknar jag ut hur många kilon jag gör i bänkpress och press bakom nacken, beroende på vilket pass det är. Så har jag nåt att jämföra med i det långa loppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0