Lilla gudbarnet

Jag var uppe hos granninnan igår kväll och gosade lite med gudbarnet. Han är verkligen det raraste som existerar, och det bästa av allt med honom är att han verkar tycka att jag är helt okej också :)



Igår var också dagen från helvetet med att sluta röka. Jag hade väl inte världens bästa start, eftersom jag gick och lade mig alldeles, alldeles för sent. Inte så många timmars sömn mao.
Efter jobbet åkte jag och solade för att pigga till mig lite, och på väg hem övervägde jag helt seriöst att stanna på shell och köpa cigg. Tur att det inte finns små paket längre, för jag var för snål för att lägga 50 kr på nåt jag antagligen skulle slänga. Men det hade ju varit så gott! Granninnan hade hört att tre dagar, tre veckor och tre månader är sånadär milstolpar, och jag är nog beredd att hålla med än så länge.
Inatt har jag nog sovit lite mer, så jag hoppas jag kommer må lite bättre med mig själv idag.

Jag har heeelt vansinnig träningsvärk efter min och min nya PT's (Herr Sheriff är det jag pratar om nu :) gympass i söndags och måndags. Det känns som om hela överkroppen har åkt fram och tillbaks i en köttkvarn flera gånger. Tänkte åka och simma idag så jag mjukar upp mig lite. Måste ju vara i ordning när jag ska vara med på hapkidon i Borås imorgon, och sen är det ju på det igen på gymmet på fredag.

Kommentarer
Postat av: Cina

Bra gjort- kämpa på ska du se att du lyckas!

2009-06-10 @ 15:32:43
URL: http://creadiem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0