Matematik

Jag har nu mindre än en vecka kvar med de svaga nikotinplåstren, och då är det dags att ge sig ut i rökfria världen på riktigt. Så jag har undersökt litegrann hur mycket nikotin jag egentligen får i mig. Me de stora plåstren fick jag i mig nikotin för ungefär 10 cigg om dagen, och nu med de små plåstren får jag i mig fem cigg om dagen. Det här är ungefär vad jag rökte innan. Jag klarade mig på fem om dagen, men rökte för det mesta runt 10. Jag har en känsla av att helvetet kommer bryta ut nästa vecka. Jag måste komma på en strategi alltså. Hur jag ska ta mig framåt när allt är svart. Som det är nu blir jag helt hjälplös, och det är jag inte det minsta förtjust i. Jag måste komma på hur jag ska coacha mig själv, för det är ingen annan som står ut med att vara i närheten när det är som värst!

Kommentarer
Postat av: Da Möm

F-n tar den som inte står ut med dig! You go girl! Köp sugtabletter om det blir för jobbigt.

2009-06-11 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0