Plåsterbyte

Imorgon får vi se hur det går med sluta rökandet. Då är det dags att gå ner i plåsterstyrka och kolla om herr ångest kommer och hälsar på igen.



Jag började ju på mellanstyrkan, och nu är det den här barnstyrkan som gäller.

Har av nån anledning tappat sugen litegrann för det mesta. Jag hoppas att det är en kort släng av pms och inget allvarligt. För ingen är ju faktiskt gladare än jag för tillfället. Förutom att dygnen är åt skogen för korta och pengarna åt skogen för små. Men så är det ju alltid. Men annars så har jag allt jag kan önska mig ju!
För att bota apatin har jag tokbokat mig på gymmet ikväll, så det blir basic step, solarie och sen dance aerobic. Sen blir det skynda hem och i duschen för att hinna se desperate housewives!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0