Sadistträning

Hapkidon jag följer med Herr Sheriff på är verkligen höjden av sadism. Hela poängen är att skada sin motståndare så mycket som möjligt med så lite ansträngning som möjligt. Och det värsta av allt är att det är vansinnigt roligt att få plåga min stora starka sheriff litegrann.

Idag ska jag och skattekontot till Allum och köpa nya jeans till mig. Jag har inte ett enda par jeans som sitter bra. De enda som sitter som dom ska är mina baggyshorts, och det hörs änna på namnet att de är ganska toleranta i storleken, det SKA hänga och se för hemskt ut! Märkte när jag var på Zizzi sist att jag gått ner en storlek i tröjor också. Nice :) Nu är det bara dom där attans kilona.

Idag har jag testat en ny variant med mina plåster. Jag har klippt dom i två. Alltså, idag ska jag klara mig på två och en halv cigg. Funkar det har jag verkligen kommit på nåt, då kommer livet bli enklare när jag slutar helt med plåster!

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Du är så listig!

2009-06-12 @ 11:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0