Träningsfrenzy

Gymmet blev som vanligt inte helt som planerat, basic step ställdes in, så jag fick tänka om. Istället för träning, solarie, paus, träning blev det paus, solarie, paus, träning, träning. Kanske inte idealiskt, men jag var iallafall uppvärmd. Och det funkade med först body pump och sen dance aerobic. Och JAG RÖKER INTE, så jag ORKAR FAKTISKT. Jag var nästan i chocktillstånd när jag pratade med pappa och herr Sheriff på väg hem från gymmet. Jag fick luft, och kunde andas obehindrat efter två långa, jobbiga timmar i tokfart på gymmet.

De nya plåstren är mikroskopiskt små. Hoppas verkligen det här kommer gå bra och jag slipper gå tillbaks till storplåster. Men nån gång måste jag väl göra skuttet? Och behovet minskar väl inte av sig självt? Huga. Lite nervös är jag faktiskt.

Idag ska jag gå till kampsportsgymmet på:
BodyCombat (Nyhet)
Enkel men tuff kampsportsträning med tekniker från karate,kung fu,taekwando, Kickboxing,muay thai och tai chi. Vem vill du vara Bruce Lee eller Laura Croft?.

Visst låter det kul! Hoppas bara att jag inte är alltför stel i eftermiddag efter body pumpen!

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Jösses, vad du står i. Kul att det går så bra med plåstrena och det där. :) Det är säkert bra att aktivera sig som du gör när man försöker sluta röka. Det är nog svårt att låta bli sigaretterna om man bara sitter still och har tråkigt, kan jag tänka mig.

2009-06-03 @ 09:30:48
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0