Allt går emot mig idag!

Inget går som jag vill! Jag har räknat mina pengar helt sjuukt fel. Det ena ordersystemet på jobbet vill inte samarbeta. Alls! Jag har riktigt ont som straff för att jag inte varit på body pump på jättelänge och var med Sang igår. Lite nervös är jag också av olika anledningar. Ingen har gjort nåt gott kaffe idag. Inte ens mitt frukostkaffe gjorde jag bra. Jag glömde ta upp bröd till frukostmackor igår kväll. Kortet pep när jag skulle betala min lunch så broren fick lösa ut mig.
Som tur är ska jag mysa med granninnan idag, då kommer nog allt kännas lite bättre. Jag har börjat virka lite på ett solglasögonfodral också. Dom nya SKA inte få bli lika repiga som alla mina andra! Sen klurar jag på att göra nåt fint till mp3spelaren också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0