Dagens bild (eller typ förrgår egentligen)

Idag var jag och bästa granninnan på tur runt stan. Lilltrollet följde också med med sitt bästa solskenshumör. Smått enerverande periodvis, men hon är fantastisk :) Vi började med IKEA, för jag har insett att hur mycket jag än tycker om solen tycker jag inte om att bli grillad i sömnen när jag sover min prinsessömn och solen går upp rakt in i sovrummet. IKEA hade hur som helst inte mina persienner jag spanat in mig på, så jag var bara tvungen att köpa lite ljus och batterier och sånt som tröst.
Sen gick färden vidare till Rusta för att köpa renoveringstapet. Det fanns faktiskt kvar, så nu slipper jag förhoppningsvis att bredspackla en hel vardagsrums- och hallvägg här innan jag tapetserar! Så nu ska jag bara köpa vävlim tror jag det hette, sen har jag ingen ursäkt längre :)
Vidare till She Shop på Frölunda torg, för jag har hört av världens bästa gyminstruktör att dom hade plusstorlekar på träningskläder. Det hade dom! Hittade ett par helt okej trekvartsbyxor i nån sorts prasseltyg, och skuttade glatt ur provhytten för att visa damsällskapet hur vacker jag blivit och fick bägge damernas godkännande. När jag vänt tillbaka skriker Lilltrollet -Sofie! Byxorna är för små!! Jag trodde jag skulle dö, alla vände ju sig om. Men Lilltrollet kastade sig på golvet och började dra i byxbenen. -Sofie, dom är för små på det här hållet! Hela She Shop fick sig nog ett gott skratt :)
Men det är inte dom byxorna som skall visas upp idag, det är jeansen ju! Och mina ärkesnabba, antistatiska arbetsskor!



Dom är mycket mörkare på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0