Dagens väder



Jaha?
Jag som köpte nya svincoola skor igår! Det är nåt med mig och nya ytterkläder och saker som är jobbiga. När jag köpte min jättesnygga kappa i höstas blev det smällkallt och ösregn. När jag köpte min toksnygga gröna kappa i mellandagarna tog ett förhållande slut, och när jag köpte nya, svinheta, rutiga Converse igår kom vintern tillbaka. Kanske inte grejer som går att jämföra, men inget av det har varit särskilt roligt!



Sen till jobbet blir man också när O-Ren Ishii ser ut som en semla och man måste sopa av flera centimeter blötsnö. Men jag har snygga jeans iallafall. Sjuuukt snygga! Jag ska inte ha vanliga jeans. Jag ska ha coola jeans. Det är bestämt nu. För trots att jag kom i en 48 i vanliga jeansen (fattar ni, en 48!!!) så köpte jag inte vanliga jeans, utan jag kärade såklart ner mig i ett par andra, coola jeans. Bild kommer på dom också om jag lyckas värva en fotograf :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har just tagit in fyra hästar och en åsna som inte var särskilt imponerade av att det snöar på tvären. Bråttom, bråttom!

Cooljeans och rutiga Converse - I'm impressed

2009-03-27 @ 17:53:04
Postat av: Helena-rutan

Jag blev nyfiken på jeansen, hoppas du får tag på en fotograf. :)

2009-03-28 @ 18:29:02
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0