Ångest

När jag fick reda på häromdagen att det bara är 13 kg kvar tills remissen till plastikkirurgen skrivs och att jag innan dess måste vara rökfri, och helst varit det i tre månader, kändes det lite onödigt att fortsätta lägga massa massa pengar på cigaretter när jag ändå ska sluta. Så idag tror jag sista paketet cigaretter inhandlas, och på söndag är det slut. Jag känner hur ångesten är på väg redan nu. Jag hoppas så att jag kommer klara det här och inte gråta och skrika i flera månader. Herr Sheriff jämförde mig med en bebis utan nappen. Jag känner mig faktiskt lite sån!

Kommentarer
Postat av: Annela

Det är klart att du kommer att klara det. Det finns bara vinster med det och envis är du ju =)

2009-05-14 @ 21:15:47
URL: http://annelas.blogspot.com/
Postat av: fadern

envis är bara förnamnet ;o)

2009-05-14 @ 23:24:33
Postat av: Lillan

Lycka till!!! Jag håller tummarna att det går bra för dig! Ett hett tips är nikotinplåster. Det funkade för mig. Jag började med "mellan"-styrkan, hade det i två veckor, sen bytte jag ned till den minsta styrkan på dom och hade det några veckor, sen gick det ganska bra att sluta använda dom. Dom tar bort den värsta abstinensen. Ta bort plåstret innan bedtime bara, man får creepy mardrömmar av att sova med plåstret på! Kram

2009-05-15 @ 07:38:32
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0