Årets mål

Det händer faktiskt en hel del med den där mållistan. Nya mål har jag heller inga problem att hitta på :)

  • Gå ner lite till så jag gått ner 60 kilon. Då får jag ta nya bilder! 70 kg också passerat...
  • Gå till gymmet minst tre dagar i veckan Minst tre gånger, oftast fyra
  • Hitta nånstans att bo
  • Läsa ut min tråkiga bok 
  • Äta något vettigt minst tre gånger om dan
  • Visa alla jag tycker om eller säga till dom att jag tycker om dom 
  • Försöka sova åtta timmar minst två dagar i veckan
  • Skruva upp badrumsskåpet Soo typ två månader sen :)
  • Packa upp det sista
  • Organisera i extrarummet
  • Göra mig själv glad en gång om dagen Ingen unnar sig själv mer gladhet än jag just nu.
Så här bli nya mållistan då

  • Äta något vettigt minst tre gånger om dan
  • Försöka sova åtta timmar minst två dagar i veckan
  • Organiera extrarummet
  • Sluta röka
  • Gå ner 13 kg i första omgången
  • Kasta slägga minst 30 meter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0