Möra fingrar

Har ganska möra fingrar efter släggkastandet igår, men inga blåsor än så länge och bara ett litet slitsår på pekfingret. Men nu har jag nog kommit på hur jag ska tejpa så det inte händer igen. För det gör vansinnigt ont att tvätta håret med hål i fingrarna! Jag var aningens för trött och aningens för hungrig igår egentligen, men till sist fick jag nog ganska bra ordning på det hela. Min inte så ödmjuke fröken Herr Sheriff säger att jag har pissteknik men att jag är stark och har ganska bra fart, så han har hopp om tekniken också. Jag hatar verkligen att inte göra rätt med en gång, så igår när jag fick släppa flera försök på raken var jag så arg och frustrerad att jag bara ville sparka och skrika. Men det var inget några uppmuntrande ord från Herr Sheriff, lite choklad och lite vatten inte rådde bot på. Men jag svor så det osade :)



Till helgen hoppas vi komma ut lite till, så i min hall står det för tillfället en hel liten farm med släggor och skor parkerade!
Kändes sådär att köra hem med 30 kg stålkulor i bagagen... De borde nästan ha säkerhetsbälte och hundbur när de är ute och åker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0