Myshelg igen

Det blev ingen slägga i lördags, jag och sällskapet var lite slöa och stannade hemma och myste oss istället på dan. Sen var hela klanen på pappas sida och åt middag på Lipp. Hur trevligt som helst, och jag åt en råbiff värdig en muskelman! Fast jag överlevde, och det var sååå gott. Har inte ätit råbiff på jag vet inte hur länge.

Senare på kvällen åkte jag och sällskapet och hälsade på en av hans gamla kompisar, som vi följde med en sväng ut på krogen, och till slut mötte vi upp broren och dom andra på Dingon. Vår plan var en öl - gå hem. Men det är ju uppenbarligen inte alltid så det händer.

Igår kom vi iallafall iväg i vettig tid, så vi åkte förbi ute hos pappa och drack lite kaffe och blev bjudna på nygrillat och trevligt sällskap. Egentligen alldeles för sent kom vi iväg till Borås för att kasta, och jag tror aldrig jag gjort ett så bra pass! Jag var så grym, och nu börjar jag få ordning på det mesta så jag snart kan kasta lite längre.



Det är rätt coolt att kasta. Så här ser det ut där mina släggor har landat. Kratern är typ 30 cm bred, och jag vet inte om det är jordbävningen som skakar bort lösgruset eller om det är vinddraget som blåser bort det. Men det är coolt att göra kratrar! Så fick jag testa bänkpress igår också, och det var riktigt coolt, för det har jag inte gjort sen jag började gymnasiet. Lite besviken blev jag på mig själv, för jag blev trött för fort, så jag lyfte inte vad jag trodde jag skulle klara. Om jag bara hade börjat där! Men men, nästa gång ska jag inte kasta slägga ett par timmar innan jag lyfter bänkpress :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0