Ny träningsform?

Var med Herr Sheriff igår på hans träning i hapkido. Det är koreanskt självförsvar som kommer från jujutsun, men också är besläktat med japansk aikido (I love wikipedia). Riktigt roligt med massa ondskefulla bryt och slag och sånt. Jag fick tillåmed jättestora och starka (han är svinstark, han kan bära stora mig över axeln) Herr Sheriff att pipa som en ledsen hundvalp :) Fast jag har ganska ont i armarna idag måste jag erkänna!

Så nu är ju den stora frågan... Hur mycket är det värt? För jag tänker inte släppa gymmandet. Och jag vill inte sluta kasta slägga. Och jag vill ju lära mig självförsvar. Om inte annat så gör det under för koordinationen. Och hur ska jag lösa detta ekonomiskt? Nån som har något fantastiskt tips? Jag har ju redan slutat röka, men det är ju inga miljoner man tjänar på det.

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Men kan du inte vänta med nåt till i höst eller så? Och lägga undan alla pengar du brukar lägga på sigg?

Vad ska man säga mer... Hm.. Storkok med mat som du lägger i matlådor, ej äta ute. Vet inte om du gör det iofs.

Se över alla räkningar om du kanske kan byta nåt bolag eller så tex på mobilen eller dyligt.

Har tyvärr inga kortsiktiga svar. :/

2009-05-27 @ 13:40:44
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/
Postat av: Annela

Köp en trisslott

2009-05-27 @ 19:27:00
URL: http://annelas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0