Service och underhåll

Livsstil som livsnjutare kräver allt sin kvinna har jag insett. Man kan inte träna minst fyra dagar i veckan, sova för lite, sola massa solarium och lata sig helgerna igenom utan att till slut se ut som ett ras. Så idag var det dags! Benen har genomlidit stora behandlingen av mördarmaskinen, tånaglarna är målade, fingernaglarna filade och målade och petade, och benen har blivit ordentligt insmorda, och ögonbrynen fått en liten omgång. Tadaa! Och fröken är lika snygg som vanligt :) Eller faktiskt ännu snyggare. Jag sa till mamma häromdan att nu är jag så snygg att hon inte kommer känna igen mig, och jag är nog beredd att hålla med mig själv :)

Kommentarer
Postat av: mia

The future´s so bright I have to weare shades??

2009-05-26 @ 08:49:43
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: mia

The future so bright, you have to weare shades??

2009-05-26 @ 08:51:13
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com
Postat av: Da Möm

Inspektionen är nära! Da Bävers are coming to town.

Nu längtar da Möm efter en bamsebamsekram.

2009-05-27 @ 07:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0