Så vart det måndag igen!

Enveckassemestern är över, tillbaks till jobbet där en låååång 2Dolista låg och väntade på mig.

Jag lyssnade på radion på väg till jobbet i morse, och då rapporterade de från Power Big Meet i Västerås att 62 par hade vigt sig på Drive-In vigsel. Hur härligt som helst! Prästen hade trott på 5-10 par men det hade slutat med nio präster som vigde på kapp. Det är ju hur grymt som helst!

Igår var jag och prinsen på IKEA, och vi köpte värsta heta Badrumsskåpet i Fyndhörnan. jag är helt förtjust! Ett par hundra i rabatt och färdigmonterat. Mums, me like.


bild: www.ikea.se

Så ringde jag kvartersvärden och frågade om han verkligen ville att jag skulle ge mig på att borra i kaklet hemma, och då erbjöd han sig fortare än f*n att göra det, bara jag märkte ut var jag ville ha hålen. Mohahahaha! Han är så rar våran lille kvartersvärd!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Snyggt skåp!

2008-07-07 @ 10:41:21
URL: http://metrobloggen.se/MonicaHansen
Postat av: Lillan

Fräsigt :)

2008-07-08 @ 06:28:07
URL: http://lillansticks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0