Ny pryl och en miljöbov!!

Ibland när jag har idétorka om musik lyssnar jag på P3 på jobbet. Idag pratar morgonpasset om nån forskare som kommit fram till att människor som skiljer sig och flyttar isär är miljöbovar. Så inte nog med att jag är en sån som ger upp, jag är en miljöbov också! För energiförbrukningen per person ökar markant när man bor ensam. Fyyy jag är en dålig människa!

Men själv tycker jag att jag är ganska bra. Eller jag är på väg att bli ganska bra iallafall. Och när man gör bra saker för sig själv, som jag faktiskt varit ganska noga med att göra hela sista halvåret eller så, så ska man ha belöning för det också. Så sen igår är jag den nya ägaren till en sånhär:



Den absolut raraste lilla mogrejen! Det är en Creative Zen, en mp3spelare alltså. Spenderade halva natten med att tanka in musik i min lilla grej, och jag lyckades knappt fylla den till en fjärdedel :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0