Avundsjuk!

Igår när jag kom hem från mitt jobb då, så satte jag mig i min soffa hemma och stickade färdigt den rutiga lilla sockan till julkalendern. Jag ska inte sticka några fler rutiga sockar till julkalendern. Fy vad trixigt, och söt blev den, men inte lika söt som det var jobbigt. Jag är rätt sugen på att bara sticka randiga. Randig socka = fyra ynka trådar att fästa :)

Sen kom vår gamla inneboende med sin stora dotter och hämtade pappren på Yvette (likadan som Morran, fast metallicblå) som ska säljas.

Sen gick jag upp till granninnan, för dom hade minsann köpt ny soffa och fåtölj! JAG VILL OCKSÅ HA!!!!! Tror inte det märks så mycket om jag snor deras och ställer dit min?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0