Bläckfisken är klar!

Min lilla avart till bläckfisk är klar! Jag tycker nog min är gulligare än originalet.
image3

Han är smått hysterisk, men det var roligt att virka. Det gick jättefort!
Vi har varit på loppis hela dan idag, först Stadsmissionens i Alelyckan. Den var riktigt trevlig. Hade jag haft pengar fanns det hur många fynd som helst. En jättefin sypall till exempel med mängder av små dragkedjor, knappar och annat kraft för bara 200 coronas! Sen bar det av till Bellevue marknad, helt hysteriskt, och sen vidare på vår kulturturné till Kvibergs marknad. Evis fick gelédaggmaskar, så hon var nöjd, annars var det en traumatisk upplevelse. Jag förstår inte varför jag låter mig övertalas.

Så pratade jag med mamma i förut, eller igår, jag är inte helt säker. Hur som helst har hon varit i Grekland en vecka nu. Jag är inte det MINSTA avundsjuk! Alls! Jag och mamma var där förra året, och då såg stranden ut så här, och jag ljuger inte, jag har tagit bilden själv. Eller mamma.
image4
Jag har fortfarande sjuuukt ont i halsen. Och det är minsann ingen som bäddar ner mig i soffan eller gullar med mig. Jag fick tillochmed göra min Eukalyptusmjölk själv igår! Så det verkar inte som det blir nån MRL imorgon :(


Kommentarer
Postat av: Hanna^^

Tja bejbe!! Visste inte att du oxå bloggade... Men nu ska ja kolla vare dag! WEEEIII. =) Kul... Ha de bäst! Kram!

2007-09-09 @ 19:18:06
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0