Små glädjeämnen

Igår var jag och prinsen ute och åt på Athena, en jättemysig liten grekisk restaurang på Engelbrektsgatan, mittemot Lasse på Heden. Idag har vi nämligen varit ihop i fem år.
Värsta goda oxfilén och grejer, men jag orkade nästan bara köttet, så mätt jag blev!

Innan vi kom iväg hade jag viss ångest, visste inte vad jag skulle ha på mig. Till slut fick jag bestämt mig, och så skulle jag dra på mig nylonstrumpbyxor. Glädje! Inga skavsår, dom korvade inte ner sig, inget som gjorde ont alls faktiskt. Konstig känsla. Det är en bra grej med att gå ner i vikt.

Förrförra sommaren var jag och mamma på Lefkas i Grekland. Jag hade jättemycket ångest innan och trodde aldrig jag skulle få plats på en flygplansstol. Då var jag ganska nyopererad och hade kanske gått ner 15 kilon eller nåt. Då fick jag till min stora förskräckelse ha en bältesförlängare, som så klart var illröd så alla kunde se att jag var så jättetjock att jag inte kunde knäppa det vanliga blåa bältet. Usch.

Men nu när vi flög ner till Slovakien (fast vi flög egentligen till Wien) fick jag tillåmed spänna åt en del. Glädje!

Kommentarer
Postat av: Kida1984

vad elakt att ha förlängningsdelen i lysande rött!! Vet
hur det känns. på körskolan skulle vi sätta oss en stol och sen åka ner för en ställning för att prova hur det känns att krocka. jag kunde inte genomföra den övningen eftersom jag var för tjock =( Kramis

2008-04-02 @ 09:25:27
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Da Möm

Happy glumsa!!! You go girl!

2008-04-02 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0