Möt min sängkamrat Greger

När jag var 18 år och bodde med min dåvarande i Landala fick jag en av de bästa juklapparna av min mamma och bror (jag har iaf för mig att broren var med och valde). Han har efter en längre tids frånvaro kommit tillbaks till min säng och sover hos mig på natten igen.  Möt Greger:



Han är en riktigt cool kille. När han flyttade in hos mig fick han som present en gul polyesterskjorta med äkta -70talsstuk, stor krage och allt!
Önskar btw att skräptelia nån gång kunde få tummen ur och fixa min telefon... sånahär bilder är inte ens roliga att publicera...

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Greger är jättefin!

2008-12-12 @ 10:37:09
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0