Skakat ur julen!

Igår var vi ute och skakade julen ur kroppen! Vi hamnade på Dubliner's där dom hade liveband och grejer. Tycker det är lite synd när duktiga snubbar spelar dåliga låtar bara för att göra dreglande snubbar i tennist-shirts nöjda. Men men. Många t-shirts såg vi :)
Fick nana på brorens soffa inatt, har sovit som en liten gris. Så vi lyxade till det och åt thai till frukost idag. Sen tog jag och skuttade på vagnen, och nu är jag hemma. Har inte orkat masa mig in i duschen än, ska nog sova lite middag först. Är totalt slut nu, känns som om jag kan sova en vecka. Ska ta tag i mig själv imorgon och åka till gymmet så jag får lite energi igen.
Så ska O-Ren få öppna sin julklapp också! Vi är jättenyfikna bägge två, men det har liksom inte blivit tid över. Men nu när prinsen jobbar och jag har hela dan tom så ska jag nog kunna masa mig ner till henne.

Kommentarer
Postat av: mia

skaka skinka, hahaha

2008-12-27 @ 16:19:14
URL: http://www.snitsatstickat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0