A

Jag hoppas få komma med i ABC-leken, annars får jag göra själv, sådär vid sidan om :)



Veckans bokstav är A som i

Arbete - Arbete betyder så olika för så många. För mig betyder det extra mycket, just för att jag ganska nyss fått ett jag trivs med. Från att jobba lite timmar som demonstratris till att ha ansvar för logistik, fakturering, vissa reparationer och massa mer saker som dyker upp är det ett ganska stort skutt. Jag hoppas så att det blir fast efter sista april så det nästan gör ont i käkarna :) Allt arbete måste ju inte vara avlönat heller, det finns ju handarbete, som jag också är lite lätt besatt av. För stunden stickar jag mest, men jag virkar en del också, och så har jag broderat en del också i perioder (kidsens julkalender var ett jätteprojekt)

Här är dagens arbete:

image117


Dom ska märkas, räknas och sen flyttas till en plats som inte är på två pall mitt på lagergolvet. 20 kilo stycket och inget svängrum :)

Handarbetet går också framåt, min knorv till Moebius har växt till sig ordentligt, och halsduken mäter faktiskt hela 71 cm utan att sträcka, och har gått från gult till grönt till blått till lila till rött!

image118

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Trevlig läsning och sååååå vackra garner!

2008-02-07 @ 16:39:32
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0