Tjurskallighet?

Lyssnar alltid på Morgonpasset i P3 på morgonen på väg till jobbet. Idag hade de en liten frågestund med Jan Guillou. Jag gillar Jan Guillou, tycker det är inspirerande med människor som är så nästan fanatiskt pålästa och allmänbildade. Så släppte han bomben. Han har aldrig skickat sms, använder mobilen i vissa jaktsammanhang och har bara läst mail, aldrig skickat.

Alltså, jag förstår människor som är strålningskänsliga och inte kan använda mobiler och datorer och sånt. Men jag tycker bara det är korkat, tjurskalligt och enfaldigt att inte använda de media som finns tillgängliga. Nu trillade han många pinnar på min skala. Varför ska man leva i det förgångna om det inte är bättre???

Kommentarer
Postat av: Fcastle

Tja...

Kan ju förstå att det finns människor som inte vill alltid bli nådda eller har behovet att nå alla andra när som helst på dygnet.

Sen kan jag tycka att hålla kontakten i verkligheten istället för mail är mycket trevligare sätt o spendera tid med sina vänner...

Men det är bara mina åsikter...

2008-09-16 @ 08:16:43
Postat av: Monica Hansen

Jag gillade hans bok ondskan, men annars tycker jag Guillou är en riktig masngris skrattar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0