Första vanten klar!

Igår förfärdigades den första vanten i Fabel och ViKanGarn! Den blev så snygg så jag vet inte vad. Jag kanske borde bli designer istället. Men jag är inte pedagogisk nog att skriva mönster så att nån annan förstår tror jag. Och jag har inte tålamod att korrektursticka nåt heller :)



Jag är löjligt nöjd med mig själv och hur kreativ jag kan vara.

Herr Sheriff fick häromsistens syn på brorens mössa med Space Invaders på och blev jätteavis. Nu ska han få en döskallemössa i svart och rött så han blir glad. Krångligt som bara den, men det ska nog bli snyggt till slut hoppas jag. Om inte annat så bara för spänningens skull :)

Kommentarer
Postat av: Bror Bäver

Skitcool! Men det är ju hål i fingrarna?!

2009-07-29 @ 09:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0