Tappar maskor

Idag har Herr Sheriff följt med mig på Boxträning. Shiiiit, det kändes att jag inte tränat några konditionspass sen jag blev sjukskriven... Igår var det tungt pass tyngdlyftning också, så nu är jag så trött i armarna att jag tappar maskor när jag stickar på mina fantastiskt vackra vantar-to-be, som snart kommer publiceras första bilden på snart. Det är i mitt plommonlila ViKanGarn och grafitgrå Fabel. Typ såntdär korvmönster som finns på domdär coola baskrarna som jag tror är kanske i Visjögarn (rätta mig om jag har fel)? 



Här är barnsockorna också! Dom hade jag nästan glömt bara för jag inte var hemma när dom blev klara.

Kommentarer
Postat av: Helena-rutan

Vad fina barnsockorna blev! :D

2009-07-22 @ 10:08:45
URL: http://helena-rutan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0