Halvvägs igenom julen

Nu är vi halvvägs igenom julandet, snart åker vi ut till kidsen.

Igår kom mamma och hennes man på förmiddagen, och så åt vi gott och gluggade och tittade på Kalle Anka. Sen åt vi det grymmaste julbordet. Jag fattar inte att vi lyckades så bra!

Efter det kom julkossan, som jag missade, för jag bytte om. Jag fick massa fina grejer, bla en bluetoothsändare till mobilen, så jag kan lyssna på musiken på mobilen i bilstereon, hur coolt som helst. Och så fick jag en jordglob som jag önskat mig i flera år!

Sen gick vi upp till granninnan allihopa och åt lite godis och delade ut fler julklappar, då fick jag en chokladfontän! Och så fick jag rökelse och stressbollar. Rökelsen låg i en jättefin ask.

Mysjul deluxe har det varit.

Så öppnade jag mitt kuvert från Ida, och nu har jag jättefina stickmarkörer!

Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

God jul och god fortättning :-)

2007-12-25 @ 12:43:54
URL: http://bortaboijn.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

e de inte skönt att den äntligen är över?? -julen alltså! =)

2007-12-26 @ 14:37:18
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0