Nu är julen slut!

Igår firade vi sista julafton, och vi hade såå mysigt med kidsen. Tomten kom och allt, så de var grymt nöjda :)
Jag är också grymt nöjd, fick en jätterolig eau de toilette, en ros och en gris till mitt pandoraarmband, och två stora härvor med garn. Ett ullgarn från hindås nånstans tror jag. Jag måste undersöka detta lite. En härva i lilarosa och en i grått. Jag vet inte vad jag ska göra med dom. Kanske ett par gossiga tossor.

Igår kväll gick vi ut alla rannebergsborna och broren, det var ganska kul på Hard Rock men sjukt roligt på Dancing DIngo. Jag gillar när det är knöfullt!

Kommentarer
Postat av: Monica Hansen

Hindås låter som Hedängens garn. Det finns hos Lisbeth på 2Knit och är jättefint...

2007-12-27 @ 11:04:59
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Annela

Hedängens är ett jättefint garn, som passar utmärkt till sjalar. Det fanns/finns sånt i affären och vi hade uppstickat sjalar. En härva räcker till en ganska stor trekantssjal, eller en fin avlång sjal i något spetsmönster. I affären finns det en i påfågelsmönster. Det är lätt och finns t.o.m. i nån halsduk i nån Dropskatalogen. Hör av dig om du vill ha tips. Jag tror t.o.m. att jag har ett mönster till sjalen i påfågelsmönstret. (Det är jag som var i affären och det är väl du som köpte garn i cerise till en väska?

2007-12-28 @ 16:39:41
URL: http://www.annelas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0