Förfarsdag

Idag bakade jag mjuk pepparkaka till pappa, eftersom jag  och prinsen ska passa kidsen idag. Och så är det ju fars dag idag, och jag orkar inte köra 12 mil imorgon igen, det blir dyyyrt även om kidsen är det raraste som finns. Lilla lillasyrran hade saknat sin stora storasyrra mycket tror jag, hon är så gossig. Det är nåt speciellt med gossiga små barn. Hon är 2, 5 år och nu räknar hon plötsligt till 15. Konstiga lilla barn. Stora lillasyrran är också fantastisk. Nu sitter hon här bakom mig och sjunger sånger ur "Sound of Music" på flytande engelska. Konstiga lilla barn. Men dom har att brås på ;)

Pappa hade gjort värsta biffen med hasselbackspotatis och sås. Damn! Pappa lagar godaste maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0