Skäms på mig

Jag är lite allergisk mot kedjebrev och så, men så halkade jag in på ett bananskal, så nu ska jag snart få present! Och så har jag gått och funderat på hur jag ska göra, men jag kom fram till att jag kan ju inte fuska mig till en present, jag får ju faktiskt "pay it forward". Man får inte förvänta sig några underverk bara. Såhär lyder kedjebrevet:

       "I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my
        blog requesting to join this PIF exchange. I don?t know what that gift will be
        yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it
        within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is
        pay it forward by making the same promise on your blog."

Kommentarer
Postat av: Ida

Får jag lov att vara med =) Har ju redan länkat detta en gång =)

2007-11-25 @ 20:01:55
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

tack för hello kitty tipset... ska skriva på min önskelista! hehe... kram!

2007-11-25 @ 21:32:59
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0