Bruten lilltå!

Bonkade i lilltån som bara den hemma hos granninnan igår kväll. Jag skulle göra en hjältemodig insats och inte vara ivägen när herrarna spelade Guitar Hero. Med resultat i en blålila köttbulle till lilltå. Jag haltar som en gammal gubbe, och får klampa runt i mina ful-crocs (foten får inte plats i dom guldiga), så jag tänkte jag ringer sjukvårdsupplysningen. Då tycker nån synd om mig! Men nej. Det behandlas inte om det inte är stortån, fast då är det bara kanske. Så jag får gå här hemma och bli körd dit jag ska med min lilla (?) köttbulle till tå. Stackars stackars mig...

Jag och prinsen har haft världens mysdag idag! Vi började med att åka till loppisen i Mölndal, men den hade inte öppnat än, så istället tittade vi in på Zolero, stora storlekar för vackra tjejer. Hittade ett par tokcoola shorts (byxor-capribyxor-första paret på sidan) som jag kommer ha till mina moonbots! Eller så stickar jag mig ett par benvärmare och rockar i klackat istället.

När vi väl kom till loppisen hittade vi inte så mycket, det var torka där idag. Men vi hittade en grej till min lille bror, som inte är så liten, som han kan ha hemma hos sig. Han kommer bli sååå glad :)

När loppisen var avklarad trodde jag min tå skulle spricka av allt promenerande, så vi åkte till Freeport. Det var jätteroligt och prinsen köpte görsöta ko-äggkoppar till sin donna, ett muskotrivjärn, en mascara och så köpte han ett ljus i konservburk till sin syster. Alla glada och nöjda utom lilla tån. Vi avslutade hela kalaset med buffélunch, och jag åt mig rätt mätt på kyckling, rostbiff, potatisgratäng, ugnsbakade rotgrönsaker och typ fyra såser. Mumma!

Sen åkte vi till kidsen för att gosa lite, och för att de skulle få sina raggers. Lilla lillasyrran blev så glad att hon hoppade, det värmer så i hjärtat. Lilla älsklingarna.

image33
image34

Pappa och elaka styvmor mådde bra, de har vart på (i?) Kolmården hela helgen och tittat på delfiner och kameler och elefanter och allt vad det var. Alla så glada så, och massa gulliga bilder! Pappa var så nöjd, han hade haft ute sin sidvagn idag och glajdat lite med den.

Kommentarer
Postat av: Storjägarn´

Vilka färgglada sockar :-) Mycket "barnvänliga" :-)

2007-10-10 @ 13:14:28
URL: http://bortaboijn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0