Jag har kommit på en nasty grej!

Där jag jobbar finns två toaletter. Brevid varann. Jag trodde man åtnjöt ett visst mått av privacy på toaletten, men idag när jag satt där hörde jag att nån annan gick in på toaletten brevid. Jag kunde lika gärna suttit brevid toalettstolen. Jag hörde typ när han drog ner dragkedjan. NASTY! Tänker inte folk när de bygger toaletter???? Nu går jag bara på toa när ingen annan är där.

Var hos kuratorn idag också, hon tyckte mitt godis- och kaktrix var bra. Konstigt vad lite jobb kan göra för välbefinnandet.

Min mysse är förresten klar, bild kommer, men jag har inte frisyr som tillåter mössa idag. granninan hävdar att jag ser ut som ett blåbär ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

ett blåbär... de låter gulligt! skynda me bilden... hehe! =)

2007-10-25 @ 22:00:33
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0