Jag har unnat mig :)

Igår var jag så glad när jag skulle hem från jobbet så jag var bara tvungen att åka till Allum en sväng. Jag ska ju vara vampyr när jag ska på granninans födelsedags-halloween-party. Först hittade jag värsta heta skjortan på Zizzi. Den hade kostat 400 buckaleros, den reades på 199 men jag fick den för 179 eftersom jag kan sy i en knapp själv, och det var den sista L dom hade. Sen struttade jag vidare och hittade en svinsnygg svart väst på Lindex, jag kommer bli den fetgrymmaste vampyren :) nu ska jag bara tillverka ett krås till en skjorta jag hittade. Hur gör man ett krås? Nån som vet??

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att du oxå gjort en gbp. Jaa, det är skönt att äta normalportioner, och inte bamse portioner, fast jag inte är där än=) Äter ju pure. Allum...i lööve allum=)

2007-10-26 @ 14:16:04
URL: http://www.metrobloggen.se/msemelie
Postat av: Monica

Köp färdig svart spets på metervara, t.ex knappcarlsson och sy dit som en volang lite hoprynkad? Lycka till med vampyrningen:)

2007-10-26 @ 15:10:23
URL: http://strumpstickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0