jobb igen

Ungefär nu hade jag tröttnat på att läsa min egen blogg, jag skriver ju bara om jobb. Men innan jag slutar med det för idag, så måste ni bara se hur cool jag är. Detta är min nyckel så jag kommer in överallt. Jag fick välja kod själv :)
image46

Den röda grejen är det som är nyckeln. Snöret är i guldfärg, för den där extra touchen av glamour när man är instängd på ett lager :)

Nog om det. I morse när jag kom ut till Morran såg hon ut som hon fått en rysning. Det var sån där mjuk fast taggig frost, så det såg ut som hela Morran hade ståpäls! Det gick inte att få nån fin bild, men så här såg det ut när jag var på väg till jobbet, alldeles vitt på marken, fast det var inte snö. Vi håller inte på med sån på västkusten.
image47

Jag lyckades inte äta onyttigheter på hela dan igår. Nu ska jag försöka idag med. Jag känner att jag planerade sådär, jag har en halv rulle Center som ligger på vardagsrumsbordet och räcker ut tungan åt mig. Och en halv påse chips i skafferiet, som förvisso har stått där typ en vecka, men den räcker ändå ut tungan åt mig när jag öppnar.

Jag börjar få svår abstinens efter min granninna, tror jag ska gå och hälsa på henne ikväll. Om hon är hemma. Jag har inte träffat trollet på länge heller, jag kommer alltid när hon somnat :(

Jag tänkte åka och hämta mina vinterdäck också, det ser ju ut som om det kommer behövas, men jag har inte tid! Jag kanske kan ringa pappsen och kolla hur han har lunch på dagarna, så kanske jag bara behöver åka till hans jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0