måndag!

Tjoho vad roligt!
Jag vaknade 20 över sju (det är då det är tänkt att vi ska åka hemifrån), tokspeedade upp, på damrummet, på med kläder gjorde några mackor till mig och prinsen samtidigt som jag försökte få grodan i sängen att vakna och bli en prins igen. Jag tror inte nån av oss var på hugget. Men, som den rallykvinna jag är hann prinsen till jobbet mätt och glad, och dessutom i tid. Jag däremot var ett par minuter sen, eller sen och sen, jag har egentligen ingen tid. Men åttaekot var inte slut när jag stängde av bilen.

När jag kom fram mötte jag broren i dörren, kul att se honom, men han skulle till mässan, så han var smått stressad. Han sa att han gjort kaffe, men han hade glömt att sätta på timern så nu får jag vänta i flera minuter till. Urk!

Mina nya vantar är klara, jättegossiga var dom i morse, Morran har ju massiv växelspaksknopp som fingrarna typ fryser fast på. men inte idag :)

image45

Det kan hända jag får ta upp toppen och förlänga dom lite, men jag får gossa in dom och kolla först.
Nu ska jag hämta kaffe och ha en fantastisk dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna ^^

kul med måndag?? ööhhh?

2007-10-22 @ 20:57:39
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0