Mitt roliga jobb!

Tänk att ha ett jobb där man får sitta med IKEA's köksverktyg halva dan :) Jag har haft jätteroligt. Och så har jag fått göra viktiga saker som att beställa broschyrhyllor och kantlister. Coolt som bara den!

Nån som har nåt kul tips på vad jag kan sticka? Eller virka? Jag lider av total inspirationsbrist. För tillfället stickar jag lite halvt om halvt på pulsvärmare som jag bara gör för att kolla om hålen blev större om jag vände på omslagen. Sen ska jag dra upp det igen. Jag vill ha nåt roligt mönster som inte är för svårt. Jag får powerbloggsurfa lite ikväll och kolla.

Kommentarer
Postat av: Da Möm

Kan killar ha benvärmare? Alltså sådana killar som cyklar till jobbet. De kanske önskar sig i juvlklapp? Puss

2007-10-20 @ 16:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0