Prinskorv

Idag gjorde min prins prinskorv och stekt ägg till mig. Åh! Jag älskar prinskorv, och särskilt prinsens prinskorvar, han gör grisfötter året runt, inte bara på jul. Och det är så gott att man smäller av :)

Igår gjorde han färdigt sin första tavla.
image39

Färgerna är jättekonstiga här, hans telefon är lite kass verkar det som. Men den är mycket finare i verkligenheten.

Idag har jag skrivit på papprena för namnbyte, så snart heter jag inte samma efternamn längre. Spännande!
Jag ringde faktiskt pappa och kollade läget först, så han inte skulle bli lessen när jag skrotade hans namn. Som jag trots vanligheten är mycket stolt över. Jag har väl alltid varit pappas flicka :) Fast det är ju inte namnet som gör tjejen. Nu kommer jag ha mormors namn, och det är jag minst lika stolt över, för min mormor är fantastisk. En järnlady i raggsockar :)

Jag har börjat på ytterligare ett par barnraggers, fast den  här gången blir de i grått och brunt. Barnets mamma är lite mer konservativ än jag när det gäller färg på raggers.

Nu ska jag och prinsen åka till rusta och köpa mer målarduk och kanske lite färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0