Pulsvärmare!

Titta! Nu är jag den hetaste camouflagebruden i Rannebergen!

image32

Kommentarer
Postat av: Möm

Du är väl för duktig!!! Tänk att det bara tog 25 år för dig att komma på vad din mamma är för en!!! Ha ha ha...
Jobba på med stickeri, promenader och rågkakor. Tusen kramar

2007-10-03 @ 07:40:11
Postat av: Lisa som du läste psykologi med

Jag surfade in på ddin blog när jag såg att du hade en länk via msn..Måste bara säga att jag är så SJUKT imponerad av dina saker du har stickat!Sååååå sanslöst fina!! Så synd att vi inte bor i samma stad (för då hade jag bjudit in mig på en syjunta haha)
Riktigt fina saker!!

Jag har inte sett dig sedan vi läste ihop på psykologen och jag måste säga..damn girl!! Du har tappat hur mycket som helst! Hoppas också att du mår bra efter operationen..
NU ska
jag återgå till mina tråkiga juridikböcker och drömma mig bort och fundera på om jag inte ska plocka upp mina stickor igen
Mhh Lisa

2008-01-16 @ 09:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0