Spenatsoppa

Shit man vad gott det är! Har jag aldrig ätit förut. Granninnan gjorde till mig och sin mamma, med kokt ägg och allt. Jag känner mig som Karl-Alfred nu, jag orkar vad som helst.

Har fortfarande sjukt ont i min lilla tå, nån som vet hur lång tid det tar innan det läker? Jag orkar inte hålla på så här mer. Jag hatar att vara sjuk och ha ont, därför brukar jag inte ha det mer än max två dar. Och nu har det snart gått tre.

Granninnans man har lovat att hjälpa mig och hämta prinsen på jobbet, så det blir biltur sen med honom, lillprimadonnan och mig. Imorgon ska förresten lillprimadonnan hänga med mig hela dan. Vi får se vad vi hittar på. Kanske åker vi till prinsens föräldrar. Plan A var att åka till hans syster, men hon skulle jobba hela helgen, så det blev det inget med. Det hade faktiskt varit roligt att se henne, det var längesen nu.

Jag har börjat sticka på grå benvärmare som matchar mina shorts, har kommit 18 cm och känner att jag har lååångt kvar. Hoppas de blir lika fina som jag tänkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0