Fick ett sms...

Idag fick jag ett sms från Zizzi. De har fått in badkläder. Gissa vem som åker till Allum efter jobbet? Jag måste ju få välja först!

Sen ikväll ska jag ha sååå roligt. Prinsen har bokat tvättid till mig så mina kläder luktar gott när jag kommer till mamma :) Om mindre än ett dygn är jag på väg till Västerås. Det ska bli så roligt. Jag har inte varit hos mamma på tre hela år! *skäms* Sist jag var där hade jag precis köpt Morran och jag hade aldrig kört så långt själv innan, för körkortet var också halvnytt. Då var jag där runt påsk nångång, så vi diskade i badkaret och lagade mat på frysen, det var riktigt mysigt att campa inomhus!  Mamma har sagt att hon ska klippa till mitt rufs lite (jag ser ut som håret åkt jordfräsen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0