Korv med bröd

Igår när jag gick ut från jobbet så kom en doft av korv med bröd emot mig. Och jag blev sådär besatt av att äta varm korv med bröd. Sagt och gjort. Racerfart med Morran till Ica Rannebergen, kasta mig ner i korvkylen, sprang till brödhyllan och vidare till Sang som satt i kassan. Hon skrattade åt mig och sa att hon också kunde tänka sig korv till middag. Jag såg ut som nån i Jönssonligan när de får dollartecken i ögonen, bara att jag hade varma korvar med bröd :)

Fast sen när jag kom hem insåg jag ganska snabbt att jag nog var mer sugen på trådlösa routern, så jag satte mig snällt på golvet med datorn och routern och installerade den först.
Jag kände mig som en IT-imbecill som gjorde stora ögon åt att det faktiskt går att surfa på datorn, sittandes i soffan, utan en enda sladd förutom sladden till connectdosan till den trådlösa musen. Jag surfade lite på mailen, och så kollade jag runt på lite bloggar. Fortfarande utan en enda sladd. Datorn är ju också trådlös, den har batteri :D

TIll slut fick jag iallafall korv, och det var precis så gott som jag föreställt mig! Sen gick jag upp till granndamerna och drack lite kaffe och stickade en stund, och sen ner till granninnan och myste hela kvällen. Mys mys!

Kommentarer
Postat av: Bror Bäver

Välkommen till 90-talet ;)

2008-04-11 @ 10:50:57
Postat av: Charlotte

Ny fredagstävling hos mig - vinn en kultig tv-serie på dvd! Titta gärna in och var med. Trevlig helg!

2008-04-11 @ 16:51:48
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Strumpstickan

Låter jättekul, jag har aldrig provat trådlöst:)

2008-04-11 @ 16:58:25
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0