Man vänjer sig snabbt...

Nu har jag betalat alla mina räkningar, och tro mig, jag fick så jag teg denna månaden. Och dessutom fick jag ut mindre eftersom jag köpte en dator också. Och jag är lite lessen för att jag inte har så mycket pengar kvar efter allt är betalt. Hm. Lilla fröken. Tänk lite nu. För så lite som kanske nio månader sen fick jag ut mindre efter skatt än jag har kvar efter räkningarna är betalda nu. HALLÅ!!! Sicken snålmupp man blir, och så fort man vänjer sig vid pengar. Jag blir riktigt störd över mig själv. Jag kör runt i min bil, äter lunch ute varje dag, shoppar mer än jag borde, röker, stickar, köper en dator osv osv osv, och så har jag MAGE att tycka att det blir för lite över. Jag blir så TRÖTT!

På allvar, jag är ganska trött, ska nog gå och nanna kudden nu. Natti natti allihopa!

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Bara man har garn! *skrattar*

2008-04-26 @ 09:13:58
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0