Trådlöst eller?

Min nya fina fräsiga dator har inbyggt trådlöst nätverk, och så när prinsen väl kom hem igår så hade han med sig en trådlös router till mig. Tror nån eller tror nån inte att det fungerat trots att vi grejat hela dan? Inte såklart. Så nu har jag varit utan internet och hemmatelefon hela dan, och nu sitter jag lik förbannat med sladd till datorn! AAAHHH!

Men jag hade en mysig fka med mamma och hennes man idag. Jag visade mamma det fantastiska Zizzi, som ensamma är skyldiga till mitt enorma klädkonto. Hon hittade ett par jättecoola vita baggyjeans och en tröja.

Och så fick jag hem den coola kandelabern också, och hade jag inte glömt den i bilen hade det blivit bild :)

Ikväll ska jag på dejt hemma hos granninnan, det är Nip/Tuck kväll idag, så då kommer jag! Prinsens kompis hade hyrt solstorm, och den vill jag också se, så vi har ett problem...

Kommentarer
Postat av: Strumpstickan

Nip/Tuck?

2008-04-07 @ 10:36:19
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Kida1984

hoppas ni får rätt på det. det är skönt att slippa sladd =)

2008-04-07 @ 11:03:02
URL: http://kidassticksida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0