Virka till mamma och sånt..

Like I said, jag ska virka en sjal till mamma. Jag kom tre varv innan jag ändrade mig. Vad tror du om den här designen mamma, fast med en lite bredare kant sen?


image175

Och så har jag fått armen ur bakändan och fotat en bit av min dominotröja

image176

Och så har jag varit och shoppat åt mamma (värsta snygga tröjan, men inte i min färg, så då shoppar jag till mamma istället) och lite åt mig själv.

Dom här kostade bara 100 pengar:

image177

Och så köpte jag ett par jeans, fast korta, fast inte shorts, typ pirat, fast dom fick inte plats på bild, så jag tog bild på mina nya solglasögon istället.

image178

Kommentarer
Postat av: Ida

Massa shopping med andra ord =)

2008-04-23 @ 05:51:28
URL: http://kidassticksida.blogg.se
Postat av: Strumpstickan

Så bra din dominostickning blir! Imponerad!

2008-04-23 @ 07:54:27
URL: http://intestickbloggen.blogspot.com/
Postat av: Bror Bäver

Tunga shades!!

2008-04-23 @ 09:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0