hejdå rufset

Nu har jag bokat klipptid på måndag. sååå skönt att bli av med hundlockarna innan solen. lurar på att klippa det jättekort nu till semestern och spara sen när jag kommer hem. Det hinner ju växa ut tills det är dags att gifta sig...
Just i denna sekunden om en vecka har jag nog landat på Santorini... Mmmmm

Igår var vi hos granninnan och myste. Jag hade med mig datorn och tog över massa bilder från våra fester och utgångar under våren och sommaren (min födelsedag, midsommar, femkamp och kräftskivan). Vi har så himla roligt ihop. Helt sjukt.
Och snart är det dags för granninnan att fylla 25! Hon blir också stora tjejen ;)

Så här glada är jag och Junior på lokal i Majorna (mina ögon krymper när humöret går upp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0