Ibland blir jag liiiiite grinig

... Som till exempel när jag inte har nååånting att göra på jobbet på nästan hela förmiddan, och då går det inte att logga in på bloggen. Men sen smäller det till och då hinner jag inte blogga nåt. Alla mina roliga grejer jag tänkt på under dagen är bara borta.

Jag har varit hos frisören! Bild kommer när jag inte sitter hemma hos granninnan i snyggaste velourisarna och ful-t-shirt efter att ha målat litegrann. Så ska jag nog fixa till det med. Men kort är det. Jättekort.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Vi lunchade med granninnan, det var himla mysigt.

Nu ska jag dricka mera kaffe och äta fantastisk äppelpaj för att som det heter "få bort alla jävla hårsticks i munnen".

Kommentarer
Postat av: Annela

Kul att gå till frissan och känna sig fin. Jag ska gå i morgon.

2008-08-25 @ 22:52:51
URL: http://www.annelas.blogspot.com
Postat av: malin

sv: vad skönt att du inte har några dumpningar längr.. hade du mycket innan eller? 55 kg, va som attan.. det är undegär så mkt jag ska ner..

2008-08-26 @ 08:26:11
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0